خبرگزاری کار ایران

لزوم ایجاد نشاط سیاسی در آستانه برگزاری انتخابات در البرز

استاندار البرز با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس و خبرگان رهبری بر لزوم ایجاد نشاط سیاسی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در این استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید حمید طهایی روز چهارشنبه درنشست شورای مدیران البرز با بیان این که تصمیم گیری صحیح  از ویژگی های دولت تدبیر وامید است، با اشاره به لزوم رعایت سیاست های اعتدالی دولت در برگزاری انتخابات، گفت: مدیران ومسئولان، نباید گروه خاصی جانبداری گنند.

وی در ادامه بیان داشت: استدلال قوی و اعتدال از دیگر ویژگی های دولت یازدهم است که فضا را برای بیان دیدگاه های تمام گروه های سیاسی و صاحبان اندیشه فراهم کرده است .

استاندارالبرز در ادامه خاطرنشان کرد: باید فضا را به گونه ای فراهم کرد که تمام افرادی که درحلقه انقلاب قرار دارند در سرنوشت خود نقش داشته باشند و خوشبختانه درآستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری این فضا دراستان البرز به وجود آمده است .

طهایی اضافه کرد: بنابراین متولیان اجرای قانون و مدیران با وحدت درسال همدلی و همزبانی باید حماسه سیاسی سال 94 را رقم بزنند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نداشته باشند .

کد خبر : ۲۸۲۹۰۳