خبرگزاری کار ایران

دراستان کرمانشاه؛

منازل مسکونی خانوارهای مددجو مشمول بیمه حوادث می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: همه خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان, مشمول بیمه حوادث منازل مسکونی می‌شوند.

سیامک پاکرو، درگفت‌و گو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، با بیان اینکه اکنون, بیش از 63 هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد هستند, اظهار کرد: در تفاهم‌نامه منعقد شده فی‌مابین, کمیته امداد و بیمه حوادث سینا مقرر شده است, بیمه مذکور بخشی از  خساراتی را که به دلیل حوادثی مثل سیل، زلزله، آتش سوزی، رعد و برق و به منازل خانوارهای تحت حمایت وارد می‌شود, جبران کند.

وی, یادآورشد: این بیمه خسارات ناشی از حوادثی را که منجر به نقص عضو، آسیب و یا حتی فوت مددجو می‌شود, بنابر بر مفاد تفاهم‌نامه جبران می‌کند.

پاکرو افزود: مددجویانی که منازل آنان به دلیل حوادث دچار خسارت می‌شود پس از معرفی کمیته امداد می‌توانند, براساس مستندات و مدارک ضروری به بیمه سینا مراجعه و پس از طی مراحل قانونی بخشی از خسارت وارده به منازل خود را بر اساس تفاهم‌نامه دریافت کنند.

مدیرکل کمیته امداداستان کرمانشاه در پایان اظهار کرد: اماکن مسکونی و لوازم  منازل خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در راستای توانمندی آنان مشمول بیمه حوادث می‌شود.

کد خبر : ۲۸۲۸۰۳