خبرگزاری کار ایران

شهردار رشت، رئیس هیئت عامل بانک شهرگیلان شد

محمدعلی ثابت قدم بعنوان رئیس هیئت عامل بانک شهر استان گیلان معارفه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون مدیر عامل بانک شهر کشور در مراسم معرفه ثابت قدم، اظهار داشت: بانگ شهر هم اکنون در استان گیلان توسعه کمی و کیفی پیدا کرده و در جهت عمران و آبادانی این استان تلاش می کند.

علیرضا آذری با بیان اینکه رویکرد این بانک عبور از فضای سنتی به سمت مدرن است، افزود: بانک شهر بدلیل محدودیت های بانک مرکزی امکان توسعه فضای فیزیکی و شعبه را ندارد .

وی به میل و رغبت مردم به تکنولوژی اشاره کرد و افزود: امروزه بانکی موفق خواهد بود که بسمت بانکداری الکترونیک حرکت کند .

معاون مدیر عامل بانک شهر تعداد پیش خوان های شهری بانک شهر در کل کشور را 300 دستگاه اعلام کرد و گفت:افزایش تعداد دستگاه های کارت خوان از 21 هزار به 50 هزار در برنامه است.

در ادامه این مراسم محمدعلی ثابت قدم اظهار کرد: گیلان و شهر رشت به لحاظ مفاهیم اقتصادی و اجرایی سازمان مرتبط و منسجم در ارتباط با بانکها ندارند و این یک ضعف ناشی از ساختار استان است .

وی گفت: یکی از دلایل این امر این است که مردم به صورت شخصی فعالیت می کنند و به دنبال کار تیمی نیستند .

ثابت قدم تاکید کرد: فلسفه ایجاد بانک شهر پیاده سازی منافع عمومی مردم است و این امر باید تقویت گردد .

وی تعداد شعبات بانک شهر در استان گیلان را ناکافی دانست و افزود: به نسبت سایر استانها، شعبات این بانک در گیلان بسیار کم است.

رئیس هیئت عامل بانک شهرگیلان اذعان نمود: شهرداری رشت در راستای تبلیغات محیطی و هر نوع کمکی برای جذب سرمایه، با بانک شهر مساعدت خواهد کرد.

وی بر لزوم استفاده از توانمندی های شهرداری ها در سراسر استان تاکید کرد و افزود: سرعت بخشیدن در کار مانند الکترونیکی کردن شعبات باید در دستور کار قرار گیرد .

 

کد خبر : ۲۷۸۱۶۰