خبرگزاری کار ایران

شهردار فولاد شهر تاکید کرد:

بیش از ۹۰ پروژه عمرانی و خدماتی درفولاد شهر در حال عملیاتی شدن است

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۰۸

بیش از ۹۰ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر در حال عملیاتی شدن است که این جهش حاصل تلاش همه همکاران در حوزه عمرانی و سایر کارکنان شهرداری است.

شهردار فولاد شهر، در مراسم معارفه معاون عمرانی شهردار، با اشاره به جهش فعالیت‌های شهرداری در حوزه عمران گفت: بیش از ۹۰ پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهر در حال عملیاتی شدن است که این جهش حاصل تلاش همه همکاران در حوزه عمرانی و سایر کارکنان شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری افزود: امید می‌رود با این انتصاب شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه‌های عمرانی در شهر باشیم.

وی با بیان این مطلب که شهرداری بعنوان یک دستگاه خدمتگزار در سطح شهر در حال فعالیت است، اظهار داشت: مدیران و کارکنان شهرداری وظایف که به آن‌ها محول شده را خوب پیگیری کنند تا با همکاری و همدلی مردم و مسئولین، شهر فولادشهر در آینده به شهر ایده آل تبدیل شود.

وی همچنین از مهندس اکبری جدیت در امور و حرکت در چارچوب قانون را خواستار شد.

شهردار در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات مختاری، معاون پیشین، و جوینده، سرپرست این معاونت، برای اکبری معاون جدید آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله کرد.

در ادامه این مراسم رضایی، نایب رییس شورای اسلامی شهر، ضمن تبریک به اکبری، معاون جدید و قدردانی از زحمات مهندس مختاری، متذکر شد که مردم ولی نعمت ما هستند و امید است با جلب اعتماد و رضایت مردم شاهد پویای و یک تحول عظیم در حوزه عمران در فولادشهر باشیم.

کرمی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر، در ادامه افزود: فضای کار باید فضای جهادی همراه با تعامل باشد.

وی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس اکبری از وی خواست تا با جدیت و تعهد در کار رضایتمندی، آرامش و آسایش در شهر برای شهروندان تامین شود.

معاون جدید عمرانی شهرداری، قبل از این در سمت‌های معاون عمرانی در مناطق مختلف شهرداری اصفهان، معاون ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان، مدیر پروژه پل بتنی دو طبقه خیابان امام خمینی(ره)، مدیر پروژه ترمینال صفحه و پروژه پارکینگ طبقاتی آیت الله طالقانی و میدان امام حسین(ع) مشغول به کار بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز