خبرگزاری کار ایران

فرماندار نوشهر:

اعزام 970 زائر نوشهری به مرقد امام راحل

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۴۲

فرماندار نوشهر با اشاره به گرامی‌داشت بیست و ششمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره) گفت: تبیین اندیشه و مدیریت امام(ره) در اولویت برنامه‌های ستاد ارتحال حضرت امام است.

به گزارش ایلنا، قمی اویلی با اشاره به تقارن خرداد امسال با شعبان المعظم، که فصل مناجات‌های شعبانیه و ماه میلادهای فرخنده ائمه معصومین مراسم نیمه شعبان است گفت: این مراسم‌ها بر معنویت مراسم نکوداشت امام راحلمان افزوده است.

فرماندار نوشهر با بیان آنکه دوران ده ساله رهبری حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی دوره مهم و محوری در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بشمار می‌آید، خاطرنشان کرد: گستره نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه و در دنیا با اندیشه امام راحلمان شکل گرفت.

وی افزود: دوران رهبری امام راحلمان دوران اندیشه و مدیریت امام در مقابل جریان‌های سیاسی، کشورهای زیاده‌خواه، جنبش‌های منطقه، حمایت از مظلومان، مدیریت امام در دوران دفاع مقدس و پس از آن است که ایام گرامی‌داشت رحلت حضرت امام راحل فرصت مغتنمی است تا اندیشه وی به نسل‌های امروز تبیین شود.

قمی اویلی، با اشاره به اینکه امام راحل دارای شاخصه‌های اخلاقی و شخصیتی بود که باعث شد انقلاب اسلامی متمایز از سایر انقلاب‌های جهان شود، اظهار کرد: نسل امروز که نسل چهارم انقلاب است امام راحل را ندیدند و بر مافرض است تا شخصیت و آرمان‌های ایشان را به نسل امروز بازگو کنیم و برای شناخت بیشتر آنها تلاش کنیم.

رئیس ستاد گرامی‌داشت بیست و ششمین سالروز ارتحال حضرت امام (ره) شهرستان نوشهر همچنین در بخش دیگر با اشاره به اعزام زائرین نوشهری به مرقد مطهر حضرت امام گفت: 970 نفر زائرین نوشهری به مرقد حضرت امام (ره) همزمان با ایام 14 و 15 خرداد از این شهرستان اعزام خواهند شد.

فرماندار نوشهر ، در این جلسه با اشاره به بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: همه اعضای کمیته برگزاری مراسم ارتحال امام در شهرستان باید تدابیر و اقدامات لازم را برای زائران انجام دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز