خبرگزاری کار ایران

با حضور محمدرضا عارف در بیرجند؛

خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی کلنگ زده شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۷۶۶

خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی با حضور محمدرضاعارف کلنگ زده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در بیرجند، صبح امروز خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی با حضور محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی کلنگ زنی شد.

افسانه اسلامی رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم کلنگ زنی خانه ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی گفت: درحال حاضر ۱۲۹ بیمار هموفیلی ۸۷ بیمار تالاسمی ۲۳۵ بیمار دیالیزی و ۱۳۰ نفر بیمار پیوند کلیه عضو هیات ورزش بیماران خاص استان هستند که با راه اندازی خانه ورزش بیماران خاص می‌توانند از خدمات ورزشی این مجموعه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه هیات ورزش بیماران خاص استان در زمینه‌های پینگ پنگ، بدمینتون، دارت و تیراندازی فعالیت می‌کنند مساحت زمین خانه ورزش را ۳۶۴ متر اعلام و تصریح کرد: این زمین شامل دو بخش اداری و ورزشی است که ۴۰ متر آن فضای اداری و مابقی فضای ورزشی است.

رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هزینه مورد نیاز برای ساخت این مجموعه دو میلیارد ریال برآورد شده افزود: هزینه ساخت این زمین با کمک فدراسیون، ‌اداره ورزش و خیرین تامین شده است.

اسلامی خاطر نشان کرد: پیش بینی می‌شود این زمین تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز