خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قم:

استاندار فردی مردمی است/او در کار سستی نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۱۲

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، با بیان اینکه استاندار قم فردی مردمی است، تأکید کرد: او در کارش سستی نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، یونس عالی‌پور معاون استاندار قم، امروز در جمع خبرنگاران استانی، با بیان اینکه برای بررسی مسائل مختلف، باید از مسئولان مربوطه موضوع را پیگیری و بعد به رسانه‌ای کردن آن اقدام کرد، اظهار داشت: استاندار قم در همه مسائل با جدیت وارد شده و به هیچ عنوان سستی در کار‌ها ندارد و تا پاسی از شب مسائل مربوط به استان را پیگیری کرده و جلسات برگزار می‌کند.

وی اقدام رسانه‌ها برای پیگری مسائل مختلف مربوط به استان و شهر را خوب و لازم دانست و گفت: البته انتظار این است که رسانه‌ها قبل از درج هر موضوع و مسئله‌ای، اطلاعات لازم در آن خصوص را کسب کرده و حتی آن موضوع را با مسئول مربوطه درمیان بگذارند و آن وقت اگر مشکلی بود، نسبت به درج آن اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم، خاطرنشان کرد: چندی پیش یکی از رسانه‌ها موضوعی را از بنده گرفته بود که می‌خواست رسانه‌ای کند اما وقتی پیش بنده آمد و موضوع را برای آن رسانه گفتم، متوجه برداشت اشتباه در آن موضوع شد و موضوع را با رویکرد صحیح در رسانه درج کرد.

وی بیان داشت: هیچ مسئولی از انتقاد ناراحت نمی‌شود اما انتقادی که درست بوده و با دلیل قانع کننده بیان شده باشد، نه اینکه ابزاری به دست رسانه‌های بیگانه باشد.

عالی‌پور در ادامه به برگزاری همایش نقش گردشگری مذهبی در توسعه قم اشاره کرد و گفت: همایش نقش گردشگری مذهبی در توسعه استان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، روز ۲۸ اردیبهشت ماه سال جاری در دانشگاه قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور فرهیختگان در حوزه گردشگری ترتیب می‌یابد، هدف از اجرای آنرا معرفی ظرفیت‌های گردشگری زیارتی و استفاده از نخبگان با ارایه طرح‌های جامع در جهت تقویت گردشگری در این عرصه اعلام کرد.

وی افزود: در این همایش مطالعه طرح جامع زیارتی شهر مقدس قم با موضوع گردشگری و خدمات رسانی به زائران نیز ارایه می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم در ادامه با اشاره به اقدامات استانداری قم و این معاونت در برنامه ریزی برای پوشش مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و نیمه شعبان گفت: به علت همزمانی این دو مناسب، ۱۱ کمیته در استانداری جهت خدمات دهی مناسب به افرادی که قصد حضور در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و حضور در مراسم نیمه شعبان را دارند تشکیل شده است.

وی افزود: این کمیته‌ها که با مدیریت اجرایی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم برگزار می‌شود، خدمات اقامتی و رفاهی را به مسافران ارایه می‌کند.

عالی‌پور ادامه داد: برای خدمت رسانی مطلوب در ایام نیمه شعبان تا کنون سه جلسه هماهنگی بین دستگاه‌ها در استانداری برگزار شده است تا از این طریق وظایف دستگاه‌ها و حوزه‌های فعالیتی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز