خبرگزاری کار ایران

دستیار ویژه رئیس جمهوری:

تاکید یونسی بر وحدت و انسجام ملی

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۶۴

دستیار ویژه رئیس جمهوری، بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد و گفت: بر‌ترین گناه آن است که ما مردم را ناامید کرده و نسبت به آینده بی‌اعتماد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در فارس، حجت الاسلام یونسی، شب گذشته در جمع اهالی و علمای اهل تسنن و تشیع بخش گله دار شهرستان مهر، افزود: همه کشور و منطقه به وحدت و انسجام نیاز دارد، از این جهت بوده است که مقام معظم رهبری، امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده و ما به این ضرورت نیاز داریم و همچنین امنیتی که داریم بخاطر همدلی است و زمانیکه همدلی و همزبانی نداشته باشیم امنیت هم سلب می‌شود.

حجت الاسلام یونسی، تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند اختلاف ایجاد کنند و هم مردم را ناامید کنند و اعتماد را از مردم سلب کنند و همچنین نسبت به دولت و مسئولین بی‌اعتماد باشند و به خصوص امسال که سال حساسی است.

وی، با بیان اینکه، تدبیر، روشی که دولت برای حل مشکلات و امید دادن به آینده انتخاب کرده است، گفت: فرهیختگان، بزرگان، شاعران و هرکسی که تریبونی در دست دارد باید همیشه به مردم خوش بینی و امید القا کنند و هرگونه ناامید ساختن مردم به نفع مردم نیست بلکه خیانت به مردم است اگر چه مشکلات فراوان است ولی هیچ مشکلی بالا‌تر از ناامیدی نیست.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات تاکید کرد: امسال، سال انتخابات است، لذا در این شرایط به انسجام، وحدت و همدلی نیاز داریم.

دستیار ویژه رئیس جمهوری، درباره حمله عربستان به یمن گفت: این جنگ پیروزی در آن نیست و ما از همه مردم مظلوم دنیا حمایت می‌کنیم و حداقل وظیفه یک مسلمان است که از مظلوم دفاع کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز