خبرگزاری کار ایران

درآستانه سفر روحانی به فارس

جمشیدی: رییس جمهور، نگاه ویژه‌ای به فارس داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۵۵۹

. رییس مجمع مشورتی توسعه استان فارس گفت: از رییس جمهور خواسته‌ایم تا با توجه به برخی حاشیه‌های صورت گرفته در استان فارس در ماه‌های اخیر نگاهی ویژه به استان فارس داشته باشند تا در سایه همدلی چرخ‌های استان در حوزه‌های مختلف به گردش درآید و اجرای شعارهای دولت به شکل عملی را در فارس نظاره‌گر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جواد جمشیدی، صبح امروز سه شنبه ، جبران عقب ماندگی‌های استان فارس را یکی از مطالبات نخبگان از دولت دانست و گفت: از رییس جمهور، رفع عقب ماندگی‌های فارس را خواستاریم.،

وی، به ملاقات اخیرش با رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اشاره کرد و افزود: در این دیدار نقطه نظرات نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... به معاون رییس جمهور ارائه شد.

وی، بیان کرد: خوشبختانه دولت در تصمیم‌گیری‌های خود بر حل ریشه‌ای مشکلات استان‌ها تاکید دارد و در سفر به استان فارس نیز با همین دیدگاه 953 میلیارد تومان اعتبار برای رفع نواقص و جبران کمبودها از سوی رییس جمهور و هیات دولت در نظر گرفته خواهد شد.

جمشیدی عنوان کرد : در جلساتی که با صاحبنظران داشته ایم مجموعه ای از انتظارات ، نیاز ها و استعدادها جمع آوری شده است که از دیدگاه مشورتی سعی کرده ایم تا حد امکان آن را به مدیران دولت در تهران ارائهدهیم تا بتوانند در تصمیم گیری ها با لحاظ کردن تمامی جوانب اقدام کنند .

وی افزود: نقطه عطف دولت در تصمیم گیری ها استفاده از خرد جمعی و تصمیم گیری بر اساس واقعیت ها است و به عنوان مجمع مشورتی توسعه استان فارس نگاه مان بر یاری رسانی به دولت برای جبران عقب ماندگی ها بوده است.

رییس مجمع مشورتی توسعه فارس سفر رییس جمهور به استان فارس را موجب دلگرمی مردم و هواداران دولت ارزیابی کرد و بیان داشت : خوشبختانه امروز بیش از هر زمان دیگری اتحاد و همدلی در میان نیروهای حامی دولت شکل گرفته است و تمامی نخبگان برای موفقیت دولت در استان فارس دست به کار شده اند.

جمشیدی با اشاره به برگزاری برخی جلسات درآستانه سفر رییس جمهور به فارس عنوان کرد : در این جلسات دیدگاه ها و انتظارات مردم، هواداران دولت و نخبگان به سمع و نظر دوستان رسید و مهمترین انتظار که همان برنامه ریزی درست و اصولی برای اجرای طرح ها و برنامه ها و مدیریت صحیح در استان است به مردان دولت ارائه شد.

وی همچنین به انتظارات مردم از رییس جمهور در فارس اشاره کرد و بیان داشت : سعی کرده ایم خواسته های معقول مردم را به گوش مسئولان عالی رتبه دولت برسانیم و امیدواریم این سفر منشا خیر و باعث همدلی و اتحاد هر چه بیشتر نیروها در استان فارس شود.

رییس مجمع مشورتی توسعه فارس در پایان از عموم مردم فارس برای شرکت در مراسم استقبال مردمی از رییس جمهور که فردا چهارشنبه ساعت 9 در حرم مطهر شاهچراغ(ع)برگزار می شود دعوت به عمل آورد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز