خبرگزاری کار ایران

در صورت نبود اسپانسر ؛

پرداخت هزینه‌های مسابقات وترپلو تهران از سوی وزارت ورزش/ تکلیف پرداخت مالیات کی روش، دوشنبه مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۷۵۹

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: در صورتی‌که برای مسابقات بین‌المللی واترپلو در تهران اسپانسری اعلام آمادگی نکند، وزارت ورزش هزینه‌های این مسابقات را پرداخت می‌کند.

سیدمناف هاشمی در گفت‌و‌گو اختصاصی با ایلنا در یاسوج، در پاسخ به این سؤال مبنی بر اینکه آیا صحت دارد، اسپانسری برای حمایت از مسابقات «فینا ترافی» واترپلو در تهران اعلام آمادگی ندارد؟ افزود: اگر فدراسیون مربوطه موفق به جذب اسپانسر برای این مسابقات نشد خود وزارت ورزش و جوانان، هزینه‌های این مسابقات را متقبل می‌شود.

وی، همچنین از رفع مشکلات سالن شهید شیرودی تهران خبر داد و گفت: دستور رفع مشکلات سالن شهید شیرودی صادر و بزودی این مشکلات رفع می‌شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، همچنین، از برگزاری جلسه مشترک این وزارتخانه فدراسیون فوتبال و سازمان مالیاتی برای حل مشکل مالیاتی کی روش خبر داد.

هاشمی، گفت: قرار است نشستی در روز دوشنبه هفته آینده بین وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون فوتبال و سازمان مالیاتی برگزار شود تا مشکل مالیاتی قرارداد «کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان حل شود.

وی، در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال قصد دارد خود مالیات قرارداد این سرمربی را پرداخت کند؟ افزود: اطلاعی از مفاد قرارداد نداریم اما پاسخ به این سوال بستگی به نوع قرارداد دارد.

هاشمی، خاطر نشان کرد: اگر در قرارداد قرار باشد مالیات از سوی فدراسیون پرداخت شود، این کار می‌بایست صورت گیرد و اگر بر عهده کی روش باشد، نیز باید خودشان مالیات قرارداد را بپردازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز