خبرگزاری کار ایران

روتیتر

اعضای شورای اصلاح طلبان سروآباد تعیین شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۳۵۷

اعضای شورای اصلاح طلبان شهرستان سروآباد با حضورنمایندگان شورای هماهنگی استان انتخاب و به استان معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سیدعباس احمدی در این جلسه در خصوص شرایط موجود و دستاوردهای دولت تدبیر و امید به ویژه در بخش سیاست خارجی و مذاکرات هسته‌ای و وحدت گروه‌های اصلاح طلب به منظور انسجام بیشتر و بهتر در برگزاری انتخابات تاکید کرد.

اقبال رضایی در این جلسه ضمن تاکید بر منظم و هدفمند بودن جلسات این شورا گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم است جلسات شورا منظم و همچنین نماینده شورای هماهنگی اصلاح طلبان شهرستان سروآباد به شورای استان معرفی شده تا در جلسات این شورا شرکت کنند و تصمیمات جلسات شورا را به شهرستان مطبوع اعلام کنند.

کامبیز اخوان هم همفکری و همدلی میان اعضای شورای اصلاح طلبان را یک عامل اساسی در رسیدن به اهداف شورا برشمرد.

در این جلسه مشکلات شهرستان سروآباد و انتظارات و مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید در بخش های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و مسکن و نیز اختصاص بودجه های جهشی، مرز مله خورد و تسریع در تکمیل و تجهیز و راه اندازی بیمارستان سروآباد در این جلسه تشریح شد.

در این جلسه آقایان سردار خالدی، منصور رحیم زاده، امید وزیری و محمد عزیزی به مدت یک سال انتخاب و به استان معرفی شدند.

لازم به ذکر است در این انتخاب سردار خالدی به عنوان رئیس شورا، منصور رحیم زاده به عنوان نایب رئیس و امید وزیری هم به سمت دبیر شورا انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز