خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های گیلان خواستار شد؛

تاکید بر نوآوری در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۶۰

مدیرکل زندان‌های گیلان، بر برنامه‌ریزی و نوآوری در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ایام تحمل حبس زندانیان این استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، سید حمید حسینی امروز در جریان نخستین بازدید سال جدید از بخش‌های مختلف اداره کل زندان‌های گیلان با اشاره به نگرش منحصر به فرد تربیتی و اصلاحی زندان‌های جمهوری اسلامی، برکت و ارزش خدمت در این جایگاه را در گرو تلاش برای نشر معنویت در میان مددجویان زندان‌ها دانست.

وی افزود: تلاش مسئولان و کارکنان زندان برای بازگرداندن تعادل رفتار مددجویان با تکیه بر مفاهیم دینی و عقیدتی، خدمت در زندان‌ها را از سایر مشاغل متمایز می‌کند.

مدیر کل زندان‌های گیلان با بیان اینکه بازگرداندن تعادل رفتار مددجویان با تکیه بر مفاهیم دینی و عقیدتی موضوعی بسیار دشوار‌تر از آموزش و پرورش انسان‌های عادی در مدارس و دانشگاه‌ها است، ادامه داد: در حقیقت برای تعمیق و بسط معنویت در زندان‌ها نیاز به کارهای متفاوت نیست بلکه‌‌ همان اقدامات تعریف شده سازمانی را باید متفاوت با گذشته انجام داد.

 نوآوری و خلاقیت را محصول تطیبق شرایط موجود با اهداف هر مجموعه دانست و گفت: برای نو‌آوری در برنامه‌های فرهنگی و قرآنی بیش ازهرچیز نیازمند نگرش نو هستیم.

حسینی خواست، تا مدت زمان ویژه‌ای در وقت صبح برای پخش قرائت قرآن در زندان‌ها در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز