خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشان:

روزانه ۱۵۰ دانش آموز کاشانی در پایگاه مطالعات نوروزی شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۵۱۲

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشان گفت: در تعطیلات نوروز هر روز ۱۵۰ دانش آموز در پایگاه مطالعات نوروزی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کاشان «حمیدرضا کوچکی راوندی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: فعالیت این پایگاه به منظور فراهم کردن بستر مناسب و محیطی آرام برای مطالعات درسی دانش آموزان سال چهارم متوسطه تشکیل شده است.

 به گفته وی، مدیریت زمان و استفاده بهینه از وقت با برنامه ریزی دقیق در فرصت‌های پیش روی یک ضرورت برای بهره برداری از تلاش ۱۲ساله دوران تحصیل محسوب می‌شود.

به گفته وی، بخشی از عملکرد آموزش و پرورش و عدالت آموزشی با میزان موفقیت دانش آموزان نمود پیدا می‌کند و از اینرو باید از تمام ظرفیت‌ها برای بهبود کیفیت آموزش استفاده کرد.

وی اظهار داشت: فعالیت این پایگاه‌ها از دوم فروردین آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد و در این مدت دانش آموزان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۲۰ از خدمات این پایگاه‌ها شامل کلاس‌های رفع اشکال و مشاوره رایگان برنامه ریزی تحصیلی و شیوه‌های مطالعه استفاده کنند.

وی تاکید کرد: در این پایگاه دانش آموزان در گروه‌های دو تا چهار نفر در یک اتاق با امکانات موردنیاز مستقر شده و ضمن مطالعه با همسالان خود نیز همفکری کرده و آموزش همسال به همسال را تمرین می‌کنند.

کوچکی افزود: در سال جاری یک هزار و ۹۸۲ دانش آموز در مراکز پیش دانشگاهی مشغول تحصیل هستند که از این تعداد ۷۹۲ نفر پسر و یک هزار و ۱۹۱ نفر در دبیرستان‌های دخترانه مشغول به تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز