خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

40 پایگاه هلال احمر برای ارائه خدمات نوروزی در مازندران ایجاد شده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۷۱۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 36 هزار و 887 بسته‌ آموزشی و فرهنگی بین مسافران و گردشگران توزیع شد.

به گزارش ایلنا از ساری، مهدی ولی پور پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه 40 پایگاه و پست جمعیت هلال احمر از 25 اسفند تا 15 فروردین برای خدمات رسانی در سطح استان و محورهای مواصلاتی فعالیت می‌کنند اظهار داشت: این پایگاه‌ها در خصوص حوادث جاده‌ای، کوهستانی، مراجعه حضوری و عملیات شهری خدمات دهی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران کل عملیات انجام شده از 25 اسفند 93 تا اول فروردین 94را 116 مورد اعلام کرد و تصریح کرد: حوادث جاده‌ای 30 مورد، کوهستان 2 مورد، مراجعه حضوری 70 و عملیات شهری را 14 مورد برشمرد.

ولی پور خاطر نشان کرد: از هزار و 53 مورد حادثه دیده 750 مورد درمان سرپایی، 23 مورد انتقالی بوده است.

وی تعداد مصدومین امداد رسانی شده در این پایگاه‌ها را 773 ، اسکان اضطراری 48 مورد برشمرد و افزود: 195 تیم امدادی در قالب 716 نفر نجات، داوطلب و امدادگر در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه تعداد مراجعین بیش از 36 هزار نفر تا به امروز گزارش شده است اظهار داشت: مراجعین به ایستگاه سلامت 482، خیمه‌های نماز 631، فضای دوستار کودک 657، ایستگاه‌های ایمنی و راهنمایی 35 هزار و 972، بهره‌ور در طرح داوطلب یار 219 نفر به ثبت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز