خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تاکید کرد؛

جمع آوری متکدیان از شهرهای گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۹۲۳

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: افراد متکدی چهره شهر را زشت می کنند که باید از شهرهای گیلان جمع آوری شوند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، یونس رنجکش عصر امروز در کمیته ساماندهی متکدیان گیلان با اشاره به فرارسیدن نوروز و حضور گردشگران در استان تاکید کرد: افراد متکدی باید از سطح شهرها جمع آوری شوند.

 وی با بیان اینکه افراد متکدی موجب ایجادچهره ای زشت در شهر می شوند، افزود: مردم باید باور داشته باشند که متکدیان نیازمند نیستند و کمک به آنها خیرخواهانه نیست.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان اظهار کرد: اغلب مردم جامعه به دلیل داشتن حس نیکوکاری و انساندوستی وتمایل کمک به نیازمندان به هرکسی که دستی به سوی آنها دراز می کنند،به کمکشان

می آیند در صورتی که گاه کمک کردن به آنان سبب بروز مشکلات اجتماعی می شود.

وی یادآور شد: افرادی که دست به سوی مردم برای کمک های نقدی دراز می کنند، نیازمند واقعی نیستند بلکه متکدیان حرفه ای هستند.

رنجکش متذکر شد: دستگاه های مرتبط با ساماندهی متکدیان در کنار اقداماتی که برای جمع آوری آنها انجام می دهند باید به سمت فرهنگ سازی در جامعه بشتابند.

وی با بیان اینکه باید در مردم تغییر نگرش برای کمک به نیازمندان واقعی انجام شود، خاطر نشان کرد: از ظرفیت مردمی و سرمایه های اجتماعی به نحو شایسته استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز