خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد امام(ره ) هرسین:

رابطان فرهنگی هرسین توسط کمیته امداد این شهر تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۳۸۱

کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در مراسمی از رابطین فرهنگی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین همکاری داشته اند، تجلیل بعمل آمد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره ) شهرستان هرسین گفت: این مدیریت درحال حاضربه 598 دانش آموز دختر وپسر در مقاطع ابتدایی، راهنمایی ودبیرستان خدمات رسانی آموزشی وفرهنگی می نماید ودر این راستا با داشتن کانون فرهنگی تربیتی دائم که ظرفیت 200نفر دانش آموز را داشته مشغول به فعالیت می باشد.

کیومرث رحمتی پوربا بیان این مطلب افزود رابطین فرهنگی امور تربیتی وتحصیلی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امدادرا پیگیری می کنند ودر این راستا پیگیری و فعالیت های رابطین فرهنگی در برطرف کردن مشکلات رفتاری و تحصیلی دانش آموزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) هرسین با اشاره به اینکه رابطین فرهنگی وظیفه شناسایی دانش آموزان نخبه تحت حمایت را نیز برعهده دارند، خاطر نشان کرد: شناسایی دانش آموزان نخبه و حمایت از آنها می توان نقطه عطفی در تعالی خانواده مددجو یان تحت حمایت باشد.

رحمتی پور در پایان این مراسم از رابطین فرهنگی به خاطر تلاش و همکاری بی شائبه با کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان هرسین تشکر و قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز