خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کننده:

نیاز مصرف کننده، محور فعالیت تولید کنندگان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۷۶

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با بیان اینکه باید محور و اساس تولیدکننده متوجه مصرف کننده باشد، گفت: شرکت ها باید کالاهایی تولید کنند که خریدار داشته باشد.

به گزارش ایلنا، مهدی اصفهانی شنبه شب در آیین تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان یزد با بیان اینکه اصل مشتری مداری در فرهنگ ایران ریشه دارد، افزود: حمایت از حقوق مصرف کننده نباید فقط یک شعار باشد بلکه باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه عصاره و چارچوپ صنعت کشور در دست تولیدکنندگان است، اضافه کرد: تولید ملی، سرمایه ملی است و مصرف کننده بدنبال کیفیت و کارآیی محصول است و لذا تولیدکننده باید بهترین محصول را برای مصرف کننده عرضه کند.

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور با بیان اینکه مصرف کننده

'شاه بیت' تولید است، گفت: مشتری اهمیت زیادی دارد و همیشه حق با مشتری است.

وی با بیان اینکه تمام تغییرات در آینده متناسب با سلایق خاص مصرف کننده است، افزود: شرکتها کالاهایی تولید می کنند که مشتری از قبل برای آن صف کشیده است.

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور، اظهار داشت: تحقیقات بازاریابی نشان داده نارضایتی مشتریان از محصول، بی تفاوتی شرکت ها در تولید محصول به خواسته مشتریان و برخوردهای سرد مالکان و بازاریابان شرکت ها از جمله دلایل از دست دادن مشتری است.

وی از تولیدکنندگان بعنوان سرداران اقتصاد مقاومتی نام برد و گفت: ایجاد اشتغال برای هر ایرانی توسط شما تیری به قلب دشمن است.

وی افزود: دشمن می خواهد بیکاری در کشور ما افزایش یابد که قطعا هدف آنان محقق نمی شود.

قائم مقام سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور گفت: امیدواریم روزی کالای ایرانی و نام ایرانی در بلندای جهان بدرخشد.

دومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان استان یزد در آستانه نهم اسفندماه روز حمایت از مصرف کنندگان برگزار و در آن از 32 واحد صنعتی و خدماتی بعنوان برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز