خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز:

وزیر فقید امور خارجه چهره‌ای برجسته در دیپلماسی مقاومت بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۶۴۶

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در فارس گفت: شهید امیر عبداللهیان نقش پررنگی در دستاوردهای برجسته و موفقیت های ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی ایفا کرد.

 به گزارش ایلنا، رضا جاویدی با همراهی هیئتی از اداره ارتباطات بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با عباس مهدی بیرق‌دار رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس دیدار و شهادت‌ حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در این دیدار با اشاره به اقتدار دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی که مرهون تلاش و زحمات شبانه‌روزی امیر عبدالهیان و همکاران ایشان بود، اظهار کرد: شهید امیر عبداللهیان چهره ای  برجسته در دیپلماسی مقاومت بود و نقش پررنگی در دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی ایفا کرد.

سخنگوی شهرداری شیراز با تبیین نقش شهید امیر عبداللهیان در دفاع از مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه تصریح کرد: نقش مهم وزیر فقید امور خارجه در اهتمام به مسئله فلسطین و دفاع از مردم غزه و تبیین جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جهان به‌وضوح قابل‌مشاهده بود.

جاویدی همچنین با تاکید بر تعامل و‌همکاری مطلوب شهرداری شیراز و‌نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس، تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تعامل وزارت امور خارجه با شهرداری شیراز بسیار ستودنی و قابل‌توجه بوده و این موضوع قطعا یکی از عوامل تاثیرگذار در به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و اقدامات شهرداری در حوزه دیپلماسی شهری محسوب می‌شود.

عباس‌مهدی بیرق‌دار رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس نیز در این دیدار با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه به ویژگی‌های شهید امیر عبداللهیان در عرصه دیپلماسی پرداخت.

نماینده دستگاه دیپلماسی در استان فارس ضمن تبیین ویژگیهای ممتاز اخلاقی و شخصیتی شهید امیرعبداللهیان، از ایشان به عنوان دیپلمات خبره و برجسته  وزارت امور خارجه یاد کرد که اقدامات ماندگاری در دفاع از منافع ملی و اقتدار جمهوری اسلامی انجام داده است.

وی افزود: ایشان فردی مسلط و آگاه به حوزه‌های مختلف دیپلماسی و دارای توانمندی های ویژه و تجربیات ارزنده‌ای بود که در تلفیق با اعتقاد و ایمان انقلابی زمینه ساز دستاوردهای کم‌نظیر کشور در پیشبرد اهداف ترسیم شده در حوزه سیاست خارجی بود.

بیرق‌دار همچنین ضمن قدردانی از هماهنگی و‌ همکاری مطلوب شهرداری شیراز با وزارت امور خارجه، مدیریت شهری شیراز را مجموعه‌ای پیشتاز در حوزه دیپلماسی عمومی در کشور توصیف کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز