خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

«شهید رییسی» مدل واقعی مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۶۰۳۹

استاندار گیلان با اشاره به خدمات صادقانه دولت مردمی سیزدهم گفت: «شهید رییسی» مدل واقعی مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و دیگر شهدای خدمت در میدان شهدای ذهاب رشت اظهار کرد: امروز در مراسم بزرگداشت مردی دور هم جمع شدیم که دارای روحیه انقلابی و جهادی و خادم واقعی ملت بودند.

استاندار گیلان با بیان اینکه آیت الله شهید رئیسی در دوران سه ساله خدمت شأن خدمات ارزشمندی را به جا گذاشتند، افزود: شهید رئیسی مدل واقعی مدیریت جهادی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به خدمات صادقانه دولت مردمی سیزدهم افزود: خدمات دولت سیزدهم در برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای گم شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استان آماده پذیرایی از رئیس جمهور محبوب بود، گفت: مقدمات سفر دور دوم رئیس شهید جمهور به گیلان فراهم شده بود اما از این نعمت محروم شدیم.

عباسی، پروژه ریلی رشت به کاسپین را بخشی از دستاوردهای سفر نخست هیأت دولت به گیلان برشمرد و بیان کرد: تحقق اقتصاد دریا محور به ویژه در گیلان از راهبردهای مهم دولت است.

وی با اشاره به احیای کارخانجات راکد در گیلان به ویژه صنایع پوشش افزود: راه اندازی مجدد صنایع پوشش گیلان از دست مایه‌های پیگیری میدانی آیت الله شهید رئیسی است.

استاندار گیلان از تحقق ۱۱۴ درصدی حوزه اشتغال در این استان خبر داد و بیان کرد: نرخ بیکاری گیلان از ۹ درصد به ۷ درصد تقلیل پیدا کرد.

عباسی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی لندفیل سراوان اضافه کرد: ورودی‌های آلودگی و پساب‌ها به مسیر دو رودخانه زرجوب و گوهررود رود بسته شده و مقدمات لایروبی این دو رودخانه رشت فراهم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز