خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست گیلان:

خدمت جهادی بهترین راه ادای احترام به «شهید جمهور» است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۵۴۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: خدمت جهادی و صادقانه بهترین راه ادای احترام به «شهید جمهور» است.

به گزارش ایلنا از رشت، حمزه عشوری امروز در گفت و گو با رسانه‌ها ضمن ابراز تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان اظهار کرد: اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما مدیران باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.

وی افزود: آیت الله ابراهیم رئیسی از لحظه‌ای که فعالیت‌های خویش را برای سربلندی ایران و تلاش برای بهبود شرایط مردم آغاز کرد، علی رغم تمامی فشارها، امید را در دل دل‌های مردم زنده کرد و بنیانگذار مکتبی شد که مفهوم خدمت را باز تعریف کرده و ترازی دیگر از خدمتگزاری و تلاش برای پیشرفت و اعتلای ایران را به نمایش گذاشت.

عشوری ادامه داد: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد که این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه خدمت جهادی بهترین راه ادای احترام به «شهید جمهور» است، اضافه کرد: مدیران باید همانند رئیس جمهوری که در حال خدمت شهید شد، محکم بایستند و کار نیمه تمام بر زمین مانده را به اتمام برسانند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلان گفت: با حمایت و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز