خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری قزوین:

پیچیدگی پرونده شرکت‌های خودرویی قزوین زمانبر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۳۹

رئیس کل دادگستری قزوین گفت: شناسایی و تعیین دقیق میزان مطالبات مردم، تجمیع قراردادها و بررسی صحت آنها در پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین یک فرایند زمانبر است که برای دستیابی به روند رسیدگی باید تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا روز یکشنبه در جریان بازدید از روند رسیدگی به قراردادهای "شرکت رضایت خودروی طراوت نوین" اظهار کرد: پیچیدگی پرونده، احصا دقیق میزان مطالبات مردم، تجمیع قراردادها و بررسی صحت آنها یک فرایند زمانبر است، به همین منظور برای تسریع روند رسیدگی باید تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش داشته باشد تا سریعا به نتایج مطلوب دست یابیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سال های گذشته برخی از افراد با فریب تبلیغات و وعده‌های شرکت‌های خودرویی که به صورت غیرقانونی فعالیت داشتند، اموال خود را از دست دادند که موجب شد حجم عظیمی از پرونده‌ها شکل بگیرد.

حجت الاسلام مصطفوی نیا تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه قضایی در استان قزوین این است که بتوانیم هرچه سریعتر مطالبات مردم از این شرکت را پرداخت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای قرارداد ها و طولانی بودن فرآیند رسیدگی به این پرونده، از مردم تقاضا داریم ضمن صبوری دستگاه قضایی را برای رسیدن به نتیجه همراهی کنند.

در جریان تبلیغات فریبنده شرکت‌های پیش فروش خودرویی در استان قزوین به ویژه شهرستان تاکستان، حدود ۴۰ هزار نفر به واسطه سپردن مبالغ نقدی به این شرکت‌ها مال خود را از دست دادند که دستگاه قضایی با ورود به موقع و تشکیل پرونده جلوی ضرر و زیان بیشتر را گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز