خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان:

61 طرح بهداشتی و درمانی در همدان بهره برداری می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۹۲۷

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۶۱ طرح بهداشتی به وسعت چهار هزار متر مربع با یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تا سه ماه آینده در نقاط مختلف استان بهره برداری می شود.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدمهدی مجذوبی روز یکشنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان اظهار کرد: ۴۳ طرح حوزه بهداشت و درمان به وسعت ۸۱ هزار مربع و ۱۶ هزار میلیارد ریال در دولت سیزدهم بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: هم اینک ۱۲۰ طرح به وسعت ۹۵ هزار متر مربع در دست اجرا است که امید می رود این طرح ها به زودی بهره برداری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۲ یادگار از دولت سیزدهم برای همدان ماندگار شد که در مقیاس کشوری رایگان شدن درمان کودکان و در مقیاس استانی بهره برداری از بیمارستان کودکان اکباتان است.

مجذوبی افزود: بیمارستان اکباتان در ابتدای دولت سیزدهم ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با حمایت دولت سیزدهم و تخصیص اعتبار در سفر رییس جمهور به این استان، ۳۰ درصد باقی مانده تکمیل و تجهیز لازم صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: مهمترین خدمات دولت سیزدهم در بخش بهداشت و درمان همدان افتتاحیه بیمارستان دندان پزشکی تحت بیهوشی، بهره برداری ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه، بهره برداری بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی کودکان اکباتان در ۱۳ بخش و هشت اتاق عمل و بخش دندان پزشکی کودکان، بهره برداری از بزرگترین بلوک خوابگاهی با ۶۰۰ نفر ظرفیت با اعتبار یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال است.

مجذوبی، افتتاح ۴۰ طرح در حوزه بهداشت، تاسیس پارک علم و فناوری با استقرار ۷۰ شرکت فناور دانش بنیان و ۴۰ محصول، ایجاد معاونت بین الملل به عنوان سومین دانشگاه در کشور و تاسیس خانه مدیران غرب کشور را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز