خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

جابجایی نیم میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۲۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی بیش از نیم میلیون مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان در دو ماهه امسال خبر داد.  

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،سید شهرام کهریزی گفت: طی دو ماهه امسال ۵۰۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری استان جابجا شده‌اکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با جابجایی ۴۷۹ هزار مسافر شش درصد افزایش داشته است.

وی افزود: جابجایی این تعداد مسافر، در قالب ۵۸ هزار سفر انجام شده است.

کهریزی با بیان اینکه از این تعداد ۱۴۱ هزار مسافر توسط ناوگان اتوبوسی استان کرمانشاه در قالب ۷۶۲۴ سفر جابجا شده‌اند، یادآور شد: ۲۴۵ هزار مسافر هم توسط ناوگان مینی بوس در قالب بیش از ۱۴ هزار سفر جابجا شده‌اند.

وی افزود: در این مدت ۱۲۳ هزار مسافر نیز با استفاده از سواری کرایه سفرهای خود را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت‌ها و رانندگان رسیدگی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز