خبرگزاری کار ایران

نجات ۳۰خودردی گرفتار شده در آبگرفتگی معابر ارومیه و امداد رسانی به ۲۰واحد مسکونی آسیب دیده

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۸۸

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از انجام بیش از ۳۰ مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش‌نشانان خبر دادو گفت: درراین عملیات ها ۳۰خودردی گرفتار شده در آبگرفتگی معابر ارومیه رهاسازی و همچنین آب وارد شده به ۲۰واحد مسکونی تخلیه شد.

به گزارش ایلنا، حسین سرباز رشید در گفت و کو با رسانه ها بیان کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و صدور وضعیت نارنجی از سوی معاونت خدمات شهری پیش‌بینی‌های لازم انجام و  با شروع بارش، تمامی تیم‌های عملیاتی به همراه تجهیزات و خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی در آماده باش کامل قرار گرفت که با ورود آب به منازل شهروندان عملیات امدادرسانی آغاز شد.

وی افزود: با توجه به آبگرفتگی معابر و هماهنگی ستاد مدیریت بحران با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه و پس از تماس شهروندان مبنی بر نیاز به امداد رسانی، ۴۰ نفر از آتش‌نشانان به همراه ۱۷ دستگاه خودرو سبک و سنگین و چند دستگاه کف‌کش در قالب ۱۰ تیم عملیاتی جهت تخلیه آب‌های ورودی به زیر گذرها، منازل و مغازه‌های شهروندان به محل‌های اعلامی از سوی ستاد فرماندهی اعزام شدند.

سرباز رشید خاطرنشان کرد: گزارش‌های متعددی از مناطق مختلف شهر مبنی بر درخواست کمک توسط ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه دریافت شده بود که تمامی تیم‌های عملیاتی با هماهنگی ستاد بحران شهرداری و با الویت‌بندی از خیابان‌های شهید رجایی، شهید بروجردی، بلوار مدرس، بلوار میرزای شیرازی، کمربندی خاتم الانبیا، بلوار نبوت، خیابان شیخ شلتوت و مصلی بزرگ امام خمینی( ره) به محل های مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: بیش از ۳۰ خودرو گرفتار در آبگرفتگی معابر امدادرسانی شده و آب وارد شده به ۲۰ واحد مسکونی نیز از سوی آتش‌نشانان تخلیه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز