خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آماده باش ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات جهت رفع آبگرفتگی معابر و بازگشایی کانال‌ها و جوی‌های سطح شهر ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۰۸

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه از آماده باش کانل ۲۰۰دستگاه ماشین آلات و ۱۰۰۰نیرو جهت مقابله با آب گرفتگی معابر شهری در ارومیه خبر داد.

هادی بصاری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه،روز گذشته شاهد بارش بی سابقه باران در ارومیه بودیم که شدت بارش دور از انتظار بود گفت: شدت بارش ها به حدی بود که متاسفانه در برخی از مناطق شهر ارومیه شاهد آبگرفتگی بودیم.

 بصاری افزود: تمامی کانال های سطح شهر ارومیه  لایروبی شده ولی حجم بالای بارش ها موجب شد کانال ها جوابگوی دفع این حجم از بارندگی ها نباشند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه گفت: در پی بارش باران از شب گذشته، یک هزار نیروی اجرایی سازمان مدیریت پسماند و ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات جهت رفع آبگرفتگی معابر و بازگشایی کانال‌ها و جوب‌های سطح شهر به صورت شبانه‌روزی در آماده باش کامل قرار دارند.

بصاری بیان کرد: با صدور اطلاعیه از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر اعلام وضعیت نارنجی و احتمال آبگرفتگی معابر شهری از روز گذشته ماشین‌آلات و پاکبانان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه جهت خدمت رسانی به شهروندان در آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی افزود: بازگشایی مسیر جوی‌ها، کانال‌ها، چاه‌ها و هدایت آب‌های سطحی توسط ماشین‌آلات و پاکبانان نواحی ششگانه سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه درحال انجام است.

بصاری تصریح کرد: یک هزار نیروی اجرایی سازمان به همراه ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سازمان شامل کف‌کش، تانکر، جرثقیل، بیل بکهو، لجن‌کش و واترجت در قالب اکیپ‌های نواحی ششگانه در سطح شهر در حال فعالیت هستند.

بصاری افزود:با کمک نیروهای پسماند شهرداری منازلی که دچار ابگرفتگی شده بودند پاکسازی شده و با هماهنگی شورای شهر و شهرداری قالی های شهروندان جهت شستشو به قالیشویی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه،شهروندان برای دفع آب حاصل از آب باران منازل خود را به سیستم فاضلاب شهری وصل کرده اند گفت: این امر موجب اختلال در دفع آب های بارندگی درفاضلاب شهری شده و اب مازاد از منهول ها به بیرون فوران می کند و موحب ابگرفتگی معابر در شهر می شود.

وی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه آبگرفتگی در سطح شهر با سامانه ۱۳۷ شهرداری ارومیه تماس برقرار کنند تا همکاران ما در سریع‌ترین زمان نسبت به رفع آبگرفتگی در محل حضور یابند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز