خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۴ قزوین:

الحاق ۳۶ هکتار اراضی شهرک دانش به بافت مسکونی درحال رفع ایراد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۰۷۹

شهردار منطقه چهار قزوین گفت: پرونده الحاق ۳۶ هکتار اراضی شهرک دانش (فاز سوم) به بافت مسکونی درحال رفع ایراد و تکمیل شدن است تا به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، داریوش قاسمی با اعلام این خبر گفت: پرونده شهرک دانش ابتدای سال جدید به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شد و پس از چند ایراد مجددا به اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین فرستاده شده که هم اکنون در حال تکمیل و رفع ایراد است.

شهردار منطقه چهار قزوین با بیان اینکه توافقاتی در رابطه با اقدام ملی مسکن برای این اراضی انجام شده است، ادامه داد: سنددار کردن زمین‌های شهرک دانش مربوط به فاز سوم این شهرک بود، به عبارتی مساحت تمام این شهرک ۱۵۰ هکتار است که برای الحاق ۳۶ هکتار آن با کاربری مسکونی پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

قاسمی به تخصیص بودجه برای آماده سازی این اراضی نیز اشاره کرد و یادآور شد: برای آماده سازی این زمین‌ها پس از تایید شورای عالی معماری و شهرسازی اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال در بودجه سال جدید اختصاص داده شده تا کار‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

این مسئول به وجود همدلی بسیار خوب بین دستگاه‌هتای اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و مجموعه اعضای شورای شهر قزوین اشاره کرد و گفت: تمامی مجموعه پیگیر اراضی شهرک دانش هستند تا بتوانیم خدمات شایسته تری به شهروندان ارائه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز