خبرگزاری کار ایران

اعزام نخستین گروه زائران گیلانی حج تمتع

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۹۳۲

مدیر حج و زیارت گیلان اعلام کرد: ۲۲۳ زائر گیلانی حج تمتع، بامداد امروز با یک پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، وحید اسکندری گفت: ۲ کاروان از زائران گیلانی حج تمتع با ۲۲۳ نفر جمعیت ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد امروز در قالب یک پرواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به سرزمین وحی اعزام شدند.

اسکندری افزود: همه این زائران که در قالب ۵ کاروان ساماندهی شده‌اند، مدینه قبل هستند و نخستین مقصد آن‌ها با اقامتی ۵ روزه، مدینه منوره است.

وی از اعزام ۲ کاروان دیگر از زائران گیلانی حج تمتع ساعت ۱۳:۳۰ امروز از این فرودگاه خبر داد و اضافه کرد: کاروان پنجم حج تمتع گیلان هم، هفتم خرداد ماه از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به مدینه منوره عازم خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان گفت: اقامت زائران حج تمتع ۳۵ روزه است و این زائران ۶ تیرماه به گیلان باز خواهند گشت. 

اسکندری با بیان اینکه امسال ۵ کاروان گیلانی در قالب ۳ پرواز به حج تمتع اعزام می‌شوند افزود: مسن‌ترین زائر گیلانی امسال، ۸۲ سال و جوان‌ترین آن ۱۲ سال سن دارند. 

سید محسن میرحسینی مدیر کل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت هم با بیان اینکه امسال ، ۶۳۰ زائر حج تمتع از گیلان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند، گفت: ۴۵۹ زائر از فرودگاه سردار جنگل رشت و بقیه از فرودگاه امام خمینی تهران عازم سرزمین وحی می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز