خبرگزاری کار ایران

در حاشیه دیدار حجاج با رهبری مطرح شد؛

آغاز اعزام زائران سرزمین وحی از هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۷۳۱۳

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه به یاری خدا زائران سرزمین وحی و حاجیان از هفته آینده اعزام خواهند شد، گفت: امیدوارم در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق منعکس شود و زائران سرزمین وحی بتوانند به یاد قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی و مردم آن سرزمین باشند و با دعای زائران پیروزی نهایی نصیب مردم فلسطین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری عنوان کرد: دیدار با رهبری و استفاده از رهنمودهای ایشان هر ساله قبل از انجام حج تمتع و اعزام زائران عزیز به سفر وحی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به یاری خدا امسال هم همه مقدمات حج تمتع زائران ایرانی در حوزه‌های فرهنگی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان و معاینه زائران انجام شده است. کار هتل‌هایی که باید اجاره شود و برنامه تغذیه و مساله بهداشت و درمان و بیمارستان‌هایی که باید آنجا اجاره و آماده شود همه اقدامات لازم انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه به یاری خدا زائران سرزمین وحی و حاجیان از هفته آینده اعزام خواهند شد، گفت: برنامه امسال با سال های قبل فرق مهمی دارد و آن توجه جهان به سرزمین فلسطین است شما دیدید حتی در دانشگاه های آمریکا دانشجویان و اساتیدشان نسبت به اقدام وقیحانه و زشت رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم اعتراض دارند.  همه  از جنایت رژیم صهیونیستی ناراحت و ناراضی هستند و از طرفی پرچم و چفیه فلسطینی را بر سر خود می‌گیرند و به ملت مسلمان و مقتدر فلسطین احترام می‌گذارند.

فتاح خاطرنشان کرد: امیدوارم  در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق منعکس شود و زائران سرزمین وحی بتوانند به یاد قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی و مردم آن سرزمین باشند و با دعای زائران پیروزی نهایی نصیب مردم بزرگوار، غیور، خداجو و دلبسته به دین فلسطین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز