خبرگزاری کار ایران

آیت الله آل هاشم فرهنگ و مشی جدید در امام جمعه ای ایجاد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۸۳۴

نماینده اعزامی مقام معظم رهبری در آیین تشیع شهید آل‌هاشم گفت: امام جمعه تبریز تراز نماز جمعه را بالا برد و فرهنگ و مشی جدید در امام جمعه ای ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان نماینده اعزامی مقام معظم رهبری در آیین تشیع شهید آل‌هاشم، گفت: گرچه حادثه تلخ است اما خداوند بشارت داده و همه امیدواریم در ادامه راه نورانی این شهدای گرانقدر با توکل بر خداوند متعال و استعانت از اهل بیت (ع) این راه را بپیماییم.

وی افزود: بهترین رئیس جمهمور، وزیر امورخارجه، امام جمعه، استاندار و کادر پروازی را از دست دادیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان  با بیان اینکه، امیدوارم خون این شهیدان درخت پرثمر انقلاب اسلامی را آبیاری کند، تاکید کرد: این بار مصیبت به مقام معظم رهبری سنگین است به ایشان هم تسلیت عرض می‌کنم.

وی با یادآوری اینکه آیت الله آل هاشم آرزوی سومین امام جمعه شهید را داشت و به آرزوی خود رسید، خاطرنشان کرد: امام جمعه تبریز تراز نماز جمعه را بالا برد و فرهنگ و مشی جدید در امام جمعه ای ایجاد کرد.

نماینده اعزامی مقام معظم رهبری در آیین تشیع شهید آل‌هاشم، گفت: با خلوص ویژه ای که خداوند در وجود آیت‌الله آل هاشم آفریده بود با رئیس جمهور عزیز تمام وجود خود را وقف نظام جمهوری اسلامی ایران کردند.

وی تصریح کرد: مردم عزیز در ۴۵ سال گذشته ثابت کردند پای عهدی که با امام خمینی (ره) بسته بودند حضور دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز