خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شهر ارومیه در عزای شهدای خدمت رخت سیاه بر تن کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۲۶۲

لغو دوازدهمین جشنواره گل در ارومیه

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه از لغو دوازدهمین جشنواره گل ارومیه به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و یاران همراهش خبر داد و گفت: شهر ارومیه در عزای شهدای خدمت سیاه‌پوش شد.

علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  با تسلیت درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور و هیئت همراهش در سانحه سقوط بالگرد و با توجه به اعلان عزای عمومی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: شهر ارومیه  در عزای شهدای خدمت سیاه‌پوش شد و پرسنل حوزه زیباسازی شهرداری به رغم شرایط جوی غیرایده‌آل در راستای پاسداشت مقام شهدای خدمت اقدام به تعویض تمامی پرچم‌ها و نصب ریسه‌های مشکی کردند.

وی افزود: در این راستا ۲۰۰ عدد پرچم مشکی یک در چهار متر در معابر و پل‌های مختلف شهر نصب و با پرچم‌های قبلی تعویض شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: همچنین ۱۰۰ عدد علم یک‌سر چوب برای نصب در هسته مرکزی شهر در نظر گرفته شد که کار نصب آن نیز به اتمام رسید.

شایگان ادامه داد: در هسته مرکزی شهر و همچنین میادین و تقاطع‌های اصلی نیز ۲ هزار متر ریسه مشکی به مناسبت آسمانی‌شدن شهدای خدمت نصب شد.

وی چاپ هزار مترمربع بنر با موضوع شهدای خدمت و سیدالشهدای خدمت و همچنین پخش تصاویر و کلیپ‌های مربوط به این شهدا از طریق تلویزیون‌های شهری موجود توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز را از دیگر اقدامات برشمرد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با توجه به ایام برگزاری دوازدهمین جشنواره گل ارومیه که افتتاحیه آن همزمان با دوم خرداد و با برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: دوازدهمین دوره این جشنواره به علت شرایط موجود و احترام به شهدای خدمت امسال لغو و برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز