خبرگزاری کار ایران

محدوده بافت فرسوده آذربایجان غربی در کمیسیون ماده پنج ۲ برابر افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۶۹۰

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: محدوه بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی ارومیه در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و افزایش ۲ برابری یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رسول عطائی در جلسه کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: محدوده بافت فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی ارومیه یک هزار و ۱۷۲ هکتار بود که با تصویب در کمیسیون ماده ۵ به ۲ هزار و ۴۰۷ هکتار افزایش یافت.

وی ادامه داد: تمامی ساکنان محلات بافت فرسوده و سکونت گاه های غیررسمی ارومیه می‌توانند از تخفیفات و مشوق ها و تسهیلات بانکی تعیین شده برای این محلات بهره مند شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: همچنین ۲۵ پرونده افزایش تراکم، تعیین و تغییر کاربری و تدقیق و اصلاح محدوده محلات هدف بازآفرینی شهری ارومیه در کمیسیون ماده ۵ این استان بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اعمال شد.

عطائی افزود: تمام پرونده‌های مطرح شده مربوط به شهر ارومیه بوده که با نظر اعضا بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

وی بیان کرد: نوسازی و حل مشکلات شهری در رأس سیاست‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی، قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز