خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشنواره هنر درمانی ستاره در بندرعباس + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۵۶

۶۳ اثر به مرحله نهایی جشنواره راه یافت

رئیس هیئت مدیره مؤسسه ستاره توانبخش خلیج فارس با بیان اینکه برای یک توانخواه مهمترین کار ورود به اجتماع و جامعه است، گفت: جشنواره هنر درمانی ستاره به سه بخش موسیقی، نمایش عروسکی و نقاشی در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حمید پورحسن در نشست خبری با حضور مدیرکل بهزیستی هرمزگان، معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان و خبرنگاران که در سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار شد، افزود: فراخوان این جشنواره در فروردین ماه منتشر شد.

پورحسن با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به صورت مجازی به دبیرخانه جشنواره تا  17 اردیبهشت ماه سالجاری بود، عنوان کرد: 370 نفر در این جشنواره شرکت کردن که از این تعداد 120 نفر به جشنواره راه یافتند و آثار این تعداد نیز توسط داوران بازبین بررسی شد و در نهایت 63 اثر  در مجموعه سه بخش به مرحله نهایی راه یافت. 

 وی، بیان داشت: اختتامیه این جشنواره در تاریخ 27 اردیبهشت ماه در فرهنگسرای سینما شهرک مروارید در دهستان تازیان با حمایت پالایش نفت بندرعباس  برگزار می شود.  

پورحسن، با بیان اینکه با کمک اداره کل بهزیستی مبدع طرح راه اندازی 10 پایگاه هنردرمانی را در استان هستیم، ادامه داد: پس از ظرفیت سنجی و شناسایی مناطق و برگزاری دوره های آموزشی ویژه تسهیلگری در مناطق کم برخوردارتر و روستاها پایگاه ها در قشم، بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، بستک، قلعه قاضی، رضوان، فین، لیردف جاسک و ... فعالیت خود را آغاز کردند. 

رئیس هیئت مدیره مؤسسه ستاره توانبخش خلیج فارس، مطرح کرد: پیش بینی ما برای هر پایگاه 80  مراجعه کننده بود اما با استقبال خوبی که داشتیم اکنون به یکهزار و 300 نفر خدمات رسانی می کنیم. 

پورحسن، داوران این جشنواره را استاد امینی، علی ابولقاسمی ، امید قربانی در بخش موسیقی، حسن سبحانی، بهنام پانیزه و امین سالاری را در بخش نمایش عروسکی، الهار افشار، فرح امینی و محمد ابراهیم انصاری در بخش نقاشی اعلام کرد. 

گفتنی است، این جشنواره با حمایت اداره کل بهزیستی هرمزگان، شهرداری بندرعباس، شرکت پالایش نفت بندرعباس و مؤسسۀ ستاره توانبخش خلیج فارس برگزار می شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز