خبرگزاری کار ایران

با برگزاری آیین اختتامیه در اردبیل؛

برگزیدگان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۱۰۱

با برپایی آیین اختتامیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در سالن استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، برگزیدگان این مرحله از جشنواره معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، ملیحه ملک‌زاده فرد در مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره با تقدیر از مشارکت و همراهی نهادهای فرهنگی در برنامه‌های کانون، اظهار کرد: این جشنواره با حضور 8 گروه نمایشی از شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس‌آباد و دهستان دولت‌آباد نمین برگزار شد.

وی بابیان اینکه هر یک از این اجراها دارای پیام ارزشی و آموزنده برای مخاطبان کودک و نوجوان بود، اظهار کرد: در طول این هشت اجرا 1200 دانش‌آموز به تماشای نمایش پرداختند.

ملک‌زاده فرد با اشاره به اینکه هر یک از گروه‌ها بیش از پنج ماه مشغول تمرین و آماده‌سازی کار خود بودند، تصریح کرد: توجه به برنامه‌های جمعی و کارهای گروهی که هر یک از نوجوانان دارای مسئولیت و نقشی مؤثر در این برنامه باشند، بهترین راه‌کار برای صیانت از این عزیزان در برابر آسیب‌ها و هجمه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

مدیرکل کانون بابیان اینکه همه این نمایش‌ها قابلیت اجرا برای دانش آموزان رادارند گفت: کار هنری نیاز به تأمین اعتبار دارد تا این جریان مؤثر و مفید تداوم‌یافته و شاهد خلق آثاری زیبا و تأثیرگذار از سوی کودکان و نوجوانان مستعد باشیم.

وی با تقدیر از همکاران خود در کانون استان، اظهار داشت: همه مربیان و کارکنان این سازمان بدون چشم‌داشت و به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی برای برگزاری رویداد هنری تلاش کردند و همواره برای رقم زدن اوقات فراغت سالم برای فرزندان این سرزمین در حال تلاش هستند.

امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در سخنان خود خطاب به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در جشنواره گفت: کانون نقش مهمی در کشف استعدادهای هنری دارد و هنرمندان بزرگ و نامی کشور که در سالن‌های بزرگ به اجرا می‌پردازند، از مراکزی مثل کانون رشد کرده و پا به عرصه هنر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: باهمت مربیان کانون، فرزندان این مرزوبوم برای فرهنگ و هنر استان و کشور پرورش می‌یابند.

رجبی نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را حمایت و پشتیبانی از هنر استان عنوان کرده و بیان داشت: جامعه فرهنگی استان مثل اعضای یک خانواده‌اند که هر یک‌بخشی از این عرصه را به عهده گرفته و در راستای اهداف عالی نظام اسلامی به خدمت مشغول هستند.

وی تصریح کرد: همدلی، همراهی و هم درایتی همه مسئولان فرهنگی استان باعث مسرت و افتخار است.

رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم با تبریک دهه کرامت و روز دختر، حضور کودکان و نوجوانان در این رقابت استانی را باعث افتخار دانسته و اظهار امیدواری کرد با درایت مربیان کانون شاهد ادامه‌ی موفقیت‌های اعضا در عرصه‌های مختلف باشیم.

وی در ادامه بابیان اینکه عقل و قدرت تفکر مهم‌ترین هدیه خداوند به انسان است، اظهار داشت: از اهمیت کار کانون همین بس که در حوزه پرورش فکر و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

باقلاچی خاطرنشان کرد: مربیان و فعالان کانون پرورش فکری بستری فراهم می‌کنند که برای آینده کشور هنرمندانی خوش‌ذوق و خوش‌فکر تربیت شود. اجرای نمایش، پخش کلیپ، دکلمه خوانی به مناسبت دهه‌ی کرامت، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز