خبرگزاری کار ایران

افشای پشت پرده تلاش ها برای بازگرداندن مدیر معزول آب منطقه ای رودبار

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۷۹۶

افشین جارچی نماینده آب منطقه ای گیلان در شهرستان رودبار، بدلیل آنچه که برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه عنوان شده از سمت خود برکنار شد اما برخی مسئولان بنا به برخی دلایل در حال تلاش برای بازگرداندن وی به صندلی‌اش هستند.

به گزارش خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، بروز تنش های آبی در گیلان بویژه در تابستان سال گذشته در بخش های روستایی شهرستان رودبار نمود زیادی داشت و بحران کم آبی کار را بجایی رساند که برخی روستاییان مجبور شدند برای خرید یک تانکر آب تا مرز یک میلیون تومان بپردازند که همین موضوع باعث شدت گرفتن نارضایتی بین مردم بویژه در روستاها شد.

یکی از مهمترین گلایه های مردم و نمایندگان آنها در شوراهای شهر و روستا این بود که مدیریت منابع آب، بویژه در روستاها بدرستی انجام نمی گیرد و در این میان آب منطقه ای شهرستان رودبار متهم ردیف اول ناکارآمدی بود.

حال که در آستانه فصل گرم سال قرار داریم، احتمال تکرار کم آبی و بی آبی حتی بیش از سال گذشته وجود دارد چراکه از آن زمان تا بحال هیچ اقدام درخور توجهی برای مدیریت صحیح منابع آبی و حل مشکل مردم و منطقه صورت نگرفته است.

تنها اقدام صورت گرفته لغو حکم و برکناری مدیرآب منطقه ای رودبار بود که پیگیری های ایلنا نشان می دهد از زمان لغو حکم و برکناری مدیرآب منطقه ای رودبار، تلاش فرماندار، نماینده شهرستان و سایر مسئولان رودبار در جهت بازگرداندن جارچی به پست قبلی است.

حال با کنار گذاشتن جارچی مدیرآب منطقه ای شهرستان رودبار و تلاش‌های دوباره برای بازگرداندن وی ، بخوبی روشن است که دغدغه مسوولان شهرستان از فرماندار و نماینده گرفته تا مدیران ذیربط در حوزه آب رسیدگی به مشکلات نبوده، بلکه آنها عمدتا بدنبال این بوده اند که چگونه و به چه کسی مجوز برداشت شن و ماسه از بستر رودخانه داده شود تا از این رهگذر ...

مسوولان شهرستان باید پاسخگوی این سوال باشند که چرا توان خود را مصروف بازگرداندن مدیری کرده اند که حداقل رضایت عمومی را مردم از عملکردش نداشته اند؟ واقعیاتی در این خصوص وجود دارد که حتما به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز