خبرگزاری کار ایران

یک مسئول:

بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۶۴

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در کارگروه گردشگری  استان اظهار داشت: در سفر اول رئیس‌جمهور به استان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی با اشاره به اعلام گزارش‌های دستگاه‌های مربوطه گفت: اقدام و عملکرد شاخص دولت سیزدهم در استان سبب شد تا نرخ بیکاری استان ۶ پله کاهش پیدا کند.

وی با تاکید بر رونق صنعت گردشگری در استان، تصریح کرد: صنعت گردشگری از صنایعی است که ایجاد اشتغال می‌کند و از سوی دیگر مقابله با آسیب‌های اجتماعی و نشاط اجتماعی و توسعه پایدار از مواهب توسعه صنعت گردشگری به شمار می‌رود که مورد توجه استان است.

حیدری با اشاره به فعال کردن کارگروه گردشگری در ۱۲ شهرستان استان، گفت: در هریک از شهرستان‌های استان بازارچه‌های دائمی دایر شده است که در آن علاوه‌بر معرفی چهارمحال و بختیاری؛ به عرضه صنایع دستی بومی استان پرداخته می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در ۲ سال اخیر ۸۰ مجوز بومگردی در استان صادر شده و توسعه هتل‌ها، مراکز اقامتی و اردوگاه‌ها در استان شکل گرفت بطوریکه طی ماه‌های آینده تعدادی هتل و تخت اقامتی در استان بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز