خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان اردبیل:

حلقه‌های میانی و مردمی بازوهای توانمند در کارآمد سازی برنامه‌های فرهنگی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۸۴۴

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: حلقه‌های میانی و مردمی بازوهای توانمند در کارآمد سازی برنامه‌های فرهنگی هستند.

به گزارش ایلنا، ملیحه ملک زاده فرد در نشستی با حضور فعالان و رابطان شهرستانی قرارگاه فرهنگی و اجتماعی فاطمه الزهرا (س) در مهدیه اردبیل برگزار شد به گستره موضوعات و مسائل اجتماعی در جامعه اشاره‌کرد و گفت: مشارکت مردم در موضوعات اجتماعی سبب برون‌رفت از چالش‌های پیش رو در این حوزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه اهمیت تربیت و پرورش شخصیت در دوران کودکی و نوجوانی بر کسی پوشیده نیست، افزود: امروز فرزندان ما با هجمه‌های گسترده فرهنگی مواجه هستند و لازم است نسبت به مسائل و موضوعات این قشر و آگاه‌سازی خانواده‌ها با حساسیت و جدیتی مضاعف تلاش کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: پایین آمدن سن آسیب‌های اجتماعی دغدغه اصلی جامعه است و این وظیفه‌ی ما را برای ارائه‌ی برنامه‌های کارآمد و مؤثر سنگین می‌کند.

ملک‌زاده فرد بابیان اینکه اجرای جزیره‌ای برنامه‌ها کاری از پیش نخواهد برد، تأکید کرد: عملکرد نهادها و دستگاه‌های دولتی با مشارکت عمومی افراد جامعه به نتیجه مطلوب دست خواهد یافت و ازاین‌رو همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد قدم اساسی در این خصوص خواهد بود.

وی بابیان اینکه کانون پرورش فکری در تمامی شهرستان‌ها دارای مرکز است، بیان داشت: مربیان کانون در مراکز فرهنگی هنری آماده همکاری با مؤسسات و گروه‌های مردمی که در حوزه کودکان و نوجوانان دغدغه‌مندند؛ هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در ادامه‌ی سخنان خود از حمایت‌های کانون از طرح‌ها، برنامه‌ها، ایده‌ها و تولیدات مردمی در حوزه کودکان و نوجوانان خبر داده و تصریح کرد: کانون با داشته‌های خود اعم از کتابخانه، کارگاه‌های عمومی و تخصصی فرهنگی هنری و ادبی، ابزار، امکانات و فضای مراکز برای خدمت به فرزندان این سرزمین آماده مشارکت با گروه‌های جهادی و فعالان مردمی است تا با استفاده از ظرفیت‌های همدیگر، شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز