خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده سپاه استان؛

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۲۷۱

حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی از خدمات حجت‌الاسلام مومن تقدیر و حجت الاسلام شجاعی مهر به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) استان معرفی شد.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تقویت روحیه و آمادگی معنوی در کنار آمادگی دفاعی در ساختار سپاه و نیرو‌های انقلابی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام یوسفی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه مکتبی انسان محور در کنار تجهیزات محور بودن توانسته است شگفتی‌هایی در این نظام مقدس خلق کند.

وی با بیان اینکه پاسدار سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهارداشت: پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب تکلف اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مجموعه سپاه در این زمینه نمره قبولی را گرفته است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان به عملیات اخیر سپاه در تنبیه رژیم صهیونسیتی اظهارداشت: امروز در محافل علمی و تخصصی در خصوص این عملیات بزرگ بحث می‌کنند.

حجت الاسلام یوسفی تعهد، تقوی و وفاداری را از خصوصیات بارز رزمندگان سپاه پاسداران برشمرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین هم گفت: روحانیت در تمام عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مبارزات انقلابی نقش برجسته‌ای دارد.

سردار رستم‌علی رفیعی آتانی افزود: قزوین بیش از یکصد شهید طلبه دارد و روحانیون قزوینی در برهه‌های مختلف تاریخ ایران اسلامی نقش برجسته‌ای داشته است.

وی عمل به مکتب امام حسین (ع) را رمز اصلی موفقیت‌های اخیر سپاه و تحقق وعده صادق عنوان کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در ادامه بیان کرد: عملیات بزرگ وعده صادق گوشه‌ای از اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز