خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

ما صاحبان قدرت هستیم و انتقامی سخت از اسرائیل می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۴۳۶

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اسرائیل غاصب را از جنایتش در غزه و حمله به کنسولگری کشورمان پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار رفیعی آتانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در میدان آزادی اظهارداشت: امروز حضور باشکوه و آگاهانه شما مردم ولایتمدار قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد ملت غیور ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت و محرومان جهان همچنان استوار و جدی است. 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: امروز که اسراییل غاصب بار دیگر به جنایات خود ادامه داده و نگران مجامع بین المللی نیست با صدای رسا اعلام می کنیم انتقام حمام خون ریخته شده در غزه را می گیریم و رژیم کودک کش را از جنایت در غزه و فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد.

وی افزود: به دنیا و مسلمانان جهان اعلام می کنیم پای حرف خود در آزادی قدس و تکریم شهدای خود چون شهید زاهدی و آقابابایی ایستاده ایم و انتقامی سخت می گیریم. 

سردار آتانی تصریح کرد: دشمنان را که حماقت کرده است پشیمان می کنیم، زیرا ما صاحبان قدرتیم و ملت امام حسینیم و راه شهید را ادامه می دهیم و اگر در میدان نبرد دست به اسلحه شویم انتقام فرزندانتان را خواهیم گرفت.

در این مراسم که فرزندان شهید آقابابایی نیز حضور داشتند یکی از فرزندان شهید گفت: به پدر خود افتخار می کنم و راهش را ادامه خواهم داد. 

راهپیمایان روز قدس در ادامه در نماز جمعه شرکت کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز