خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

شهردار قزوین نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین باید پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۶۹۱

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابه جایی مدیران هستیم که انتصابات بنا به شایسته سالاری و تخصص افراد نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فاطمه اشدری با اعلام این خبر گفت: در پی حادثه آتش سوزی هفته اخیر متأسفانه یک نفر از آتش نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمد جواد چگینی به شهادت رسید و ۴ نفر از آتش نشانان نیز آسیب دیدند که سه نفر ترخیص و یک نفر همچنان آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است که شهردار قزوین نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین باید پاسخگو شد.

وی افزود: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابجایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته سالاری و تخصص افراد نیست بنابراین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم گیری مدیران باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش نشان گفت: چرا باید با بی تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند، با هزاران امیدو آرزو باشیم؟ فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند؟ پنج نیروی کارآزموده و زبده آتش نشانی برای یک اتاقک انبار دخانیات؟

اشدری خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته نیز به دلیل عدم نظارت و آموزش مدیریت سازمان پسماند و عدم رعایت مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم؛ لذا باید مدیریت شهری پاسخگوی این وضعیت و سوءمدیریت ها باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: از ریاست محترم شورا تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار نیز در جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز