خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

آمار سلب صلاحیت و تعلیق قضایی در قوه قضاییه زیر یک درصد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۶۹

حجت الاسلام موحدی آزاد گفت: آمار سلب صلاحیت و تعلیق قضایی در قوه قضاییه زیر یک درصد است و دادستان کل نسبت به دادسراها نظارت ویژه دارد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد موحدی آزاد صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با تبریک وعده صادق مقام معظم رهبری و سیلی و تنبیه رژیم غاصب اسرائیل گفت: امیدواریم این سیلی مقدمه‌ای برای زوال و نابودی رژیم کودک کش اسرائیل باشد.

وی با بیان اینکه در قوه قضائیه نظارت‌ها نسبت به سایر بخش‌ها دقیق‌تر، پیشگیرانه و سختگیرانه تر است، افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نظارت‌ها در داخل باید سختگیرانه باشد.

وی برخوردهای صورت گرفته در درون قوه قضائیه برای مقابله با فساد را کم نظیر توصیف کرد و افزود: هیأت بازرسی پنهان در قوه فعال است و تخلفات به شدت کاهش یافته است.

دادستان کل کشور گفت: آمار سلب صلاحیت و تعلیق قضائی در قوه قضاییه زیر یک درصد است و دادستان کل نسبت به دادسراها نظارت ویژه دارد.

حجت الاسلام موحدی آزاد افزود: وضعیت فعلی موجود در دستگاه قضایی خوب است؛ این مساله مرهون حضور آگاهانه رئیس قوه قضاییه است.

وی ادامه داد: نسبت به تحقق شعار سال هر سال به دولت کمک می‌کنیم و هرجا لازم باشد برای حمایت از تولید و اشتغال و سرمایه گذار و ایجاد امنیت قضایی رفع موانع می‌کنیم.

حجت‌الاسلام موحدی آزاد با اشاره به شعار جهش تولید با مشارکت مردم تاکید کرد همه بخش‌ها از جمله دولت، قوه قضاییه و مردم و بخش‌ها باید وارد میدان شوند و انتظار داریم تریبون‌ها برای تشویق و مشارکت مردم مهیا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز