خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

13 هزار کامیون بومی، محصولات کشاورزی بهاره گلستان را جابه‌جا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۴۲۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: امسال برای جابه‌جایی حدود 2 میلیون تن محصول کشاورزی بهاره استان گلستان از ظرفیت حدود 13 هزار کامیون بومی استفاده می‌شود.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی با اشاره به آماده سازی 13 هزارناوگان باری برای جابه جایی محصولات کشاورزی، اظهار داشت: هر ساله از میانه اردیبهشت ماه جابه‌جایی محصولات کشاورزی تولیدی بهاره استان شامل گندم، کلزا، جو، چغندرقند، سیب زمینی، باقلا و نخود فرنگی آغاز می شود و تا اواسط تیرماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: اوج جابه‌جایی محصولات کشاورزی بهاره گلستان مربوط به همزمانی برداشت گندم و سیب زمینی از اوایل خرداد تا اواسط تیرماه است که برنامه ریزی برای تسریع در جابه‌جایی محصول از مزرعه تا مراکز خرید در حال انجام است.

به گفته مصدقی، در صورت مواجهه با کمبود کامیون برای جابجایی محصولات کشاورزی بهاره گلستان از ظرفیت خودروهای سایر استان ها استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پارسال افزون بر 13 هزار کامیون بیش از  6 میلیون و 564 هزار تن کالا را از طریق ناوگان باری گلستان جابه جا کردند که نزدیک به یک میلیون و 500 هزارتن آن محصولات کشاورزی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز