خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین خبر داد؛

طرح هادی در ۴۰ روستای کم برخوردار استان قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۱۹

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: در حال حاضر تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان دارای طرح هادی بوده و طرح ۱۵۵ روستا نیز در دست بازنگری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، فرهاد سبحانی در آستانه سالگرد تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) و در دیدار با استاندار قزوین گفت: در حوزه اجرای طرح هادی نیز امسال عملیات آسفالت و بهسازی محیط ۲۰۰ روستای استان به مساحت ۸۰۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد ریال به انجام رسیده است.

به گفته این مسئول برای نخستین مرتبه، عملیات اجرای طرح هادی در ۴۰ روستای کم برخوردار و محروم این استان به مورد اجرا درآمده است.

سبحانی خاطرنشان کرد: در حوزه مقاوم سازی مسکن روستایی نیز تاکنون ۷۲ درصد واحدهای مسکونی روستایی استان مقاوم سازی شده و امسال نیز سهمیه استان هشت هزار واحد می باشد و به مقاضیان این طرح نیز به ازای هر واحد سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی تعلق می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین یادآور شد: این نهاد در حال حاضر و در حوزه طرح احداث ملی مسکن چهار هزار و ۱۸۹ واحد مسکونی را در دست احداث دارد که میزان پیشرفت فیزیکی آنها نیز بین ۶۵ تا ۹۵ درصد است.

استان قزوین دارای ۸۴۵ روستای دارای سکنه است.

از ۲۱ تا ۳۱ فروردین ماه به نامه دهه بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز