خبرگزاری کار ایران

طوفان شن برخی مناطق کرمان را دربرمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۳۱۵

اداره‌کل هواشناس کرمان برای امروز (یکشنبه) و فردا وزش باد شدید، گردو خاک و افزایش غلظت غبار به ویژه در مناطق جنوب‌شرقی این استان پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی کرمان، در اطلاعیه روز یکشنبه این اداره کل آمده است، طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا در مناطق شمال غربی و شرق این استان، وزش باد نسبتا شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. بنابراین کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار به ویژه در مناطق جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

براساس این اطلاعیه، از روز دوشنبه تا پایان هفته جاری در مناطق مرکزی و جنوب غربی کرمان ضمن افزایش ابر وقوع رگبار باران محتمل است، ضمن اینکه روز پنجشنبه نیز در نیمه غربی ، شمال و شرق استان بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد که منجر به کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

همچنین طبق اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار در شهرستان بردسیر با دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین و شهداد با ۳۷ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان کرمان بوده‌اند.

در این اطلاعیه تاکید شده، دمای کلانشهر کرمان نیز امروز در خنکترین ساعت ۱۱ درجه سانتیگراد بود و در گرمترین ساعت به ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز