خبرگزاری کار ایران

رفع شکستگی لوله های آب همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۴۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در روزهای اخیر چند مورد قطعی آب در شهر همدان به علت حوادث و شکستگی لوله های آب به وجود آمد که با آمادگی کامل گروه های حوادث آب تعمیر و راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا از همدان، فرهاد بختیاری فر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت اوج مصرف آب استان همدان در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و تعطیلات نوروز، بدون هیچ مشکلی سپری شد و با کمبود آب مواجه نشدیم.

وی ادامه داد: مصرف آب استان همدان در شرایط معمول هزار و ۷۰۰ لیتر در ثانیه است اما در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ و همزمان با روزهای خانه‌تکانی با افزایش ۱۳ درصدی مصرف آب به حدود ۲ هزار لیتر در ثانیه رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به افزایش مصرف آب در تعطیلات نوروز، تصریح کرد: شهر همدان یکی از مقاصد گردشگری در تعطیلات نوروز است و با حضور مسافران در این شهر، مصرف آب نیز افزایش پیدا می‌کند بنابراین تأمین آب شهروندان و مسافرانی که شهر همدان را برای سفر انتخاب کردند، یکی از دغدغه‌های ما در شرکت آب و فاضلاب استان بود.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همت شبانه روزی همکاران ما در این شرکت و درایت مردم فهیم همدان در رعایت الگوی مصرف، وضعیت اوج مصرف آب همدان در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی بدون هیچ مشکلی سپری شد.

بختیاری فر یادآور شد: اقدامات آگاه سازی و انتشار پیام های فرهنگ سازی مدیریت مصرف از رسانه های مختلف دیداری و شنیداری همزمان با اجرای پویش خانه تکانی در سراسر کشور، برگزاری جلسات آموزشی مدیریت مصرف آب برای اقشار مختلف، از اقدامات مؤثری بود که به ما در این زمینه کمک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز