خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

وضعیت ترددهای دریایی در محدوده خلیج‌فارس مساعد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۷۰

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: امروز (شنبه) شرایط برای ترددهای دریایی در محدوده خلیج‌فارس، مساعد پیش‌بینی شده و فردا یکشنبه نیز دریا در نواحی جنوب کشور، به نسبت آرام خواهد بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مجتبی حمزه‌نژاد  گفت: امروز (شنبه) در ساعات صبح تا ظهر، افزایش سرعت باد شمال شرقی گاه گرد و غبار در مناطق شرقی و مرکزی استان، شمال تنگه هرمز و بخش‌هایی از دریای عمان پیش بینی می‌شود و دریا نیز در این نواحی متلاطم خواهد شد که توصیه می‌شود تردد شناورهای سبک و تفریحی با احتیاط انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ساعات بعد از ظهر از میزان سرعت باد کاسته خواهد شد، بیان کرد: از روز دوشنبه هفته جاری نیز در ساعات بعد از ظهر و شب، افزایش سرعت بادهای غربی بر روی شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز سبب متلاطم شدن دریا خواهد شد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: در این مدت در آسمان استان گذر ابر پیش‌بینی می شود و به لحاظ دمایی طی امروز شنبه و فردا یکشنبه، در مناطق شرقی و مرکزی استان، کاهش رطوبت نسبی هوا و افزایش دمای بیشینه و روز دوشنبه، در مناطق یاد شده کاهش دمای بیشینه بین یک تا سه درجه سلسیوس، مورد انتظار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز