خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

تشدید نظارت بر واحد های اقامتی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۸۱۷

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی از تشدید نظارت بر فعالیت اماکن و تاسیسات خدمات گردشگری استان در تعطیلات نوروزی خبرداد.

مرتضی صفری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: با هدف ارتقای خدمات ارائه شده به مسافران، کارشناسان این اداره‌کل هر روز از مراکز اقامتی سطح استان بازدید کرده و در صورت وجود تخلف تذکرات لازم را به آنها می‌دهند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی گفت: همچنین در این ایام نظارت‌ها بر فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز تشدید شده و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

صفری از ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به مسافران نوروزی در مراکز اقامتی سطح استان خبر داد و گفـت: در سطح استان ۱۲۸ واحد اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌های بوم‌گردی با دو هزار و ۲۷۳ اتاق و پنج هزار و ۴۳۱ تخت اقامتی وجود دارد که از میهمانان نوروزی میزبانی می کنند.

صفری افزود: این طرح با هدف ارایه خدمات کیفی مناسب و مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی و استفاده کنندگان از خدمات اماکن حوزه گردشگری اجرا می شود.

وی گفت: بازرسان این طرح از واحدهای پذیرایی بین راهی، مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، هتل ها، میهمان پذیرها و اقامتگاه های بوم گردی و دفاتر خدمات مسافرتی بازدید می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز