خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

۵۰ تصادف از ابتدای طرح نوروزی تاکنون در گلستان به ثبت رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۰۷۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی (24 اسفندماه تا پایان روز دوم فروردین ماه) 50 تصادف در استان رخ داد که 3 تصادف فوتی  بوده که منجر به فوت 3 نفر و جراحت 70 نفر شده است.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف پویش "چشم به راهیم" در استان گلستان، کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای با اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، افزایش گشت‌های پلیس راه و استقرار تیم‌های راهداری در جاده‌ها، بوده است.

وی افزود: در طول ایام نوروز، بر لزوم رعایت قوانین و مقررات رانندگی، از جمله بعد از هر دو ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت تاکید شده که پویش چشم به راهیم هم به دلیل همین توقف کوتاه و استراحت رانندگان راه اندازی شده تا شاهد افزایش نظم و انضباط در جاده‌های استان و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.

مصدقی اظهارداشت: پویش "چشم به راهیم" با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف و مردم فهیم استان، به طور موثری در ارتقای ایمنی سفر، کاهش تصادفات جاده‌ای و ترویج فرهنگ رانندگی صحیح نقش آفرینی می کند و شامل برنامه های متنوعی برای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی است.

به گفته وی، از جمله برنامه های این پویش، برنامه‌های آموزشی برای رانندگان، مسافران و کودکان در خصوص رانندگی صحیح و قوانین راهنمایی و رانندگی،برنامه‌های فرهنگی شامل تولید و پخش محتواهای آموزشی و فرهنگی با موضوع ایمنی سفر ،برنامه‌های تشویقی با اهدای جوایز به رانندگان قانونمند و کودکان و استقرار تیم‌های خدمات رسان راهداری برای ارائه خدمات به مسافران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز