خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

شاهد روند رو به رشد اتاق بازرگانی قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۷۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای خرداد ماه تا کنون تعداد کارت‌های بازرگانی از ۶۶۰ عدد به بیش از ۱۳۰۰ کارت رسیده که نشانگر روند روبه رشد اتاق قزوین بوده است.

به گزارش ایلنا، آخرین نشست پرسنل اتاق بازرگانی قزوین با ریاست پارلمان بخش خصوصی در سالن جلسات این نهاد برگزار شد.

در این نشست ضمن ارزیابی کلی از فعالیت‌ها و عملکرد واحدهای مختلف اتاق در ۱۰ ماه نخست، فعالیت دور ششم اتاق قزوین و تشریح برنامه‌های سال آینده پارلمان بخش خصوصی صورت گرفت.

مهدی عبدیان در این نشست با اشاره به نحوه تعامل اتاق بازرگانی قزوین با قوای سه گانه به عنوان مشاورامین آن‌ها اظهار کرد: از تمام ارتباطات کلان کشوری و فرا استانی خود برای رفع مشکلات فعالان اقتصادی استفاده می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: اهتمام ما این است که کارکنان اتاق بازرگانی باید اولویت اصلی کار خود را خدمات رسانی تمام وقت و موثر به ذینفعان و ارباب رجوع اتاق قزوین بدانند.

رئیس پارلمان بخش خصوصی استان قزوین تصریح کرد: تحویل اتاق قزوین با تراز منفی ۱۴ میلیارد تومان در ابتدای دوره ششم درحالی که هم اکنون  این میزان  به مثبت ۱۵میلیارد تومان رسیده است که البته شخصا معتقدم این روند درسال آینده لزوما باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی ادامه داد: همه ما باید باور داشته باشیم که کار اتاق بازرگانی حتی یک روز هم تعطیل بردار نیست و قطعا سال آینده میزان فعالیت‌های ما دو برابر میزان فعلی خواهدبود.

عبدیان خاطرنشان کرد: باشگاه ورزشی اتاق قزوین اواخر فروردین  ماه به بهره‌برداری می‌رسد که علاوه بر اعضای اتاق بازرگانی و پرسنل، عموم مردم هم می‌توانند از امکانات مجهز آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: همچنین میز خدمات یکپارچه اداری به مراجعین با کمک نمایندگان دستگاه‌های اقتصادی در طبقه منفی یک به منظور ارائه خدمات همسان و همزمان به مراجعان و اعضای اتاق قزوین و فعالان اقتصادی، اجرایی خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: برای نخستین بار در استان هم یک واحد صرافی و دوباجه  بانک‌های تخصصی در طبقه همکف اتاق راه‌اندازی و مستقر خواهد شد.

درپایان این نشست از چهار نفر ا زکارکنان اتاق قزوین به عنوان کارمندان نمونه اسفند ماه و یکی ازکارکنان به عنوان نیروی شاخص اتاق قزوین در سال جاری تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز