خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران:

رشد نقدینگی بدون ضوابط اصولی از عوامل اصلی تورم در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۸۰

امام جمعه موقت تهران رشد نقدینگی بدون ضوابط اصولی را از مهمترین عوامل اصلی تورم در کشور برشمرد و افزود: برای رقابت در بازارهای جهانی باید حتما به سمت بهترین تولیدات با کمترین قیمت ممکن برویم.

به گزارش ایلنا، مراسم بزرگداشت بیست ویکمین  سالروز تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین با حضور فعالین اقتصادی و مسئولین استانی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در این مراسم با تقدیر از نقش حیاتی بخش خصوصی استان در هدایت اقتصاد تولید محور گفت: اتاق بازرگانی قزوین و مدیران اجرایی استان باید با ایجاد بسترهای لازم برای توسعه صادرات محصولات تولید و صنعتی استان اقدام کنند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اهتمام اتاق بازرگانی در ایجاد عقلانیت و خردورزی مشهود است؛ ما در عرصه‌های عمومی نظام هرجا که عقلانیت و خرد را سرلوحه قرار دادیم؛ قطعا در صدر قرار گرفته‌ایم و هرجا که فاصله‌ای میان خرد و برنامه‌ها ایجاد شده،دچا رآسیب شده‌ایم.

وی عنوان کرد: قطعا دست اندرکاران برگزاری انتخابات می‌توانند با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری به طور خاص راه را برای حرکت فاخر در سطحی بالاتر برای مشارکت مردم هموار کنند.

ابوترابی فرد ادامه داد: همه بر این باور صحه می‌گذاریم که حضور حداکثری و مشارکت ارزشمند در انتخابات سبب افزایش اقتدار ملی می‌شود و در معادلات جهانی و تضمین استقلال سیاسی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهان و دشمنان نظام، تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با اشاره به بدنه سنگین پنج میلیون نفری دستگاه عظیم دولت، رشد نقدینگی بدون ضوابط اصولی را از مهمترین عوامل اصلی تورم در کشور برشمرد.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: امروز مساله اصلی اقتصاد کشور ما مهار تورم است و کشوری که بالاترین میزان تولیدات را در اختیار داشته باشد، می‌تواند از مزیت حضور در بازارهای جهانی برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: ما با حفظ استقلال و ارزش‌های اسلامی توانسته‌ایم در مقابل زیاده خواهی  عربده کشان جهانی ایستادگی کنیم، قطعا استقلال اقتصادی و خودکفایی ملی، اقتدار واقعی را همراه خواهدآورد.

در این مراسم برای نخستین بار ضمن رونمایی ازکارت vip (ویژه) اتاق  بازرگانی قزوین این کارت به 26 تن ازصادرکنندگان برتر ملی و نمونه استانی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز