خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان کرمانشاه تخلفاتی صورت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۰۹

به دنبال باطل کردن مجمع هستیم

علی فرازمند، ورزشکار ، مربی و دبیر هیات ووشو بسیج استان کرمانشاه از تخلفات ایجاد شده در مجمع انتخاباتی هیات ووشو خبر داد و گفت به دنبال باطل کردن این مجمع هستیم.

علی فرازمند در گفت و گو با ایلنا،  گفت: در خصوص مجمع انتخاباتی هیات ووشو که در اردیبهشت 1402 برگزار شد دو نکته مهم دیده می شود که نشان از ایراد و بودن تخلف در برگزاری این مجمع بود.

وی افزود: نکته نخست مربوط به رای یکی از اعضای مجمع بعنوان سرپرست هیات یکی از شهرستان ها بود که با توجه به اینکه ایشان ابلاغیه حکم رئیس هیاتی نداشت، برابر با قانون حق رای در مجمع را نداشته است اما در آن مجمع رای داده است.

فرازمند گفت: با پیگیری های که در این زمینه داشتم سرپرست هیات شهرستان مذکور  اعتراف کرد که قصد شرکت در مجمع را نداشته و با اصرار رئیس هیات در مجمع شرکت کرده‌ام و به ایشان رای داده‌ام.

فرازمند تخلف دوم را رای نماینده ورزشکاران دانست و افزود: شخصی که بعنوان نماینده ورزشکاران رای داده است از استان اردبیل بوده است و تنها چند سال پیش  یک سال در تیم کرمانشاه بعنوان ورزشکار در مسابقات حضور داشته است و این در حالی است که برابر قانون مجامع انتخاباتی اعضای مجمع حتما باید مقیم آن استان باشند.

وی تاکید کرد: بنا به تخلفات صورت گرفته در مجمع انتخاباتی بنابراین ریاست ، رئیس هیات کنونی هیات ووشو استان کرمانشاه وجاهت قانونی ندارد و از مسئولین ورزش استان و فدراسیون ووشو خواستاریم که در این موضوع ورود کند.

فرازمند با تاکید بر اینکه پیگیر حقوق ورزشکاران مخالف خواهم بود گفت: با نامه نگاری هایی که با مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش داشته ام دستور پیگیری موضوع توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صادر شده است و امیدواریم اداره کل هرچه سریعتر مجمع را ابطال کند در غیر اینصورت از طریق مراجع بالاتر یعنی دیوان عدالت اداری پیگیر خواهم شد که قطعا مجمع باطل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همه مدارک و مستندات این تخلفات موجود است و در صورت لزوم به رسانه ها و مراجع ذیصلاح ارائه خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز